ماییم و نوای بی نوایی ؛ بسم الله اگر حریف مایی

بسم الله الرحمن الرحیم

میگن دعوتها با بی بیه(یا فاطمه الزهرا)


من یه نوکر دربه درم چندساله همش منتظرم اسمم دربیاد برم حرم

وای وای وای

من یه نوکر دربه درم چند ساله همش منتظرم اسمم دربیاد برم حرم

 وای وای وای

لیست زائرا دست کیه؟

هی خط میخورم چه سریه

میگن دعوتها با بی بیه(یا فاطمه الزهرا)

وای وای وای

لیست زائرا دست کیه؟

هی خط میخورم چه سریه

میگن دعوتها با بی بیه(یا فاطمه الزهرا)

وای وای وای

حسین من هنوز جوونم

حسین منتظر میمونم بازم ازشما میخونم

بازم از شمامیخونم

دوست ورفیقام چند دفعه رفتن حرمت

مردن من بهتر از این زندگی

دق کردم از این همه شرمندگی

امیرم بی تو میمیرم؛امیرم بی تو میمیرم

عکس کربلا رو دیواره انگاری بامن حرفی داره

هی سر به سر من میزاره

وای وای وای

هی به من میگه نیا حرم به خدا منم یه نوکرم

کربلا نرم کجا برم

 وای وای وای

حسین اشکامو نگاه کن؛حسین گره هامو وا کن؛ حسین دردمو دوا کن

خوش باشی آقا با زائرات؛خوش بگذره با مسافرات

بین الحرمین قهرم باها ت

همه میگن اگه امام حسین دوستش داشت ؛ یه بار دعوتش میکرد

کربلا همه رفیقام رفتند من نرفتم

همسایه هام رفتند  اما من نرفتم

باشه آقا میدونم فقط من میدونم چرا دعوتم نکردی

 کربلا جای آدم حسابی هاست

حسین ای خوابو قرارم؛حسین آبرو ندارم

حسین من بی کس وکارم

آشتی کن امشب دوباره با نوکرت

 

  • mohamad.jamal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">