ماییم و نوای بی نوایی ؛ بسم الله اگر حریف مایی

بسم الله الرحمن الرحیم

کی گفته از عشق تو دست میکشم

دارم با خیالت نفس میکشم

چه حس عجیبی چه آرامشی

تو هم با خیالم نفس میکشی



ازم دوری اما دلت با منه

ازت دورم اما دلم روشنه

توی چشمای تو عکس چشماومو

توی چشمای من عکس چشمای تو

تو این لحظه هایی که دورم ازت

همه خاطره هامونو خط به خط

دوباره تو ذهنم نگاه میکنم

دارم اسمتو هی صدا میکنم

کی گفته از عشق تو دست میکشم

دارم با خیالت نفس میکشم

چه حس عجیبی چه آرامشی

تو هم با خیالم نفس میکشی

میدونم تو هم مثل من دلخوری

تو هم مثل من بغض تو میخوری

نگاهت پراز حرفو  درد و دله

ولی خوب تموم میشه این فاصله

دوباره مث اون روزای قدیم که با هم توی بارون قدم میزدیم

از احساس همدیگه حص میکنیم؛زمین و زمانو عوض  میکنیم

کی گفته از عشق تو دست میکشم

دارم با خیالت نفس میکشم

چه حس عجیبی چه آرامشی

تو هم با خیالم نفس میکشی

میدونم تو هم مثل من دلخوری

تو هم مثل من بغض تو میخوری

نگاهت پراز حرفو  درد و دله

ولی خوب تموم میشه این فاصله

  • mohamad.jamal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">