ماییم و نوای بی نوایی ؛ بسم الله اگر حریف مایی

در اقدامی بی نظیر و خیلی شجاعانه جناب اصغرخان فرهادی و نسرین خانم ستوده و جمعی دیگر از هنرمندان ارزشی دست به کاری زده که باعث عصبانیت و محکومیت جهانی صهیونیستهای غاصب شده است.

این کار...


اما متاسفانه این اقدام ایشان  آینده کاری این بزرگان را به خاطر این اقدام شجاعانه در خطر انداخته است، گفتگوی زیر در همین مورد است.

یک دوست از کن: اصغر این کارا یعنی چی؟ تو به چه جرأتی به ما اعتراض می کنی؟

اصغر: به شما؟ من؟ آقا(شاید هم خانم) من رد می کنم! اینا تهمته! مگه شما اصلا کسی رو کشتید؟

یک دوست از کن:خب پس برا چی نوشته بودی همنوعان خود را نکشید؟

اصغر: آهان اون مورد رو می گی؟ من داشتم یه فیلم جدید درباره موجودات فضایی می ساختم که خودم نقش اولش رو بازی می کنم. تو این صحنه که می بینید زنی که نمی خواد پسرش تو کشورش که پر از دروغه بزرگ بشه میاد همین دو سه کیلومتری یه جایی مثل همین کن. بعد میبنه که دو دسته از همسایه هاش چاقو برداشتند می خواند هم دیگه رو بکشند اون هم با پسرش(شاید هم نوه اش) که در عکس مشهود است این پلاکارد رو نوشته و راه پیمایی سکوت برگزار کرده.

همان دوسته از اونجا: راستی منظورت از  این که " این دوسته تو جایی شبیه کن با چاقو به جون هم میافتند" یعنی چی؟

اصغر خان: من گفتم؟ چه حرفا! من گفتم اتفاقی برا آوردن همسرش بر می گرده کشورش اونوقت اونجا این اتفاق میفته. اون هم چون می دید مردم اونجا شعورشو ندارند همچین کاری کرده.

همان دوست: آفرین اصی. یه دونه ای ! آقا این اسکار رو بیار ببینم این اصغر معطله! .

 

  • mohamad.jamal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">