ماییم و نوای بی نوایی ؛ بسم الله اگر حریف مایی

باز هم ببار...


خدا!!!!!!! سلام.....

شنیده ام که تو رزق میدهی؛بی حساب،به هر که دلت میخواهد و هر کسی که دلت با او

باشد.خب من هم گرسنه ام،گرسنه ی عشق،گرسنه ی کمال.گرسنه ی معرفت.من هم دلم

میخواهد باتو باشم.دلم سکوت رضایت تورا می طلبد.من هم از آن آدمهایی هستم که هرچه

ازاین چیزها که برایت گفتم روزی ام کنی.بازهم گرسنه ام.رزق که فقط نان گندم نیست.

نان معرفت ونان عنایت هم هست حالا تو رزق بی حساب و بی شمارت را روزی من

می کنی؟اصلا دل تو با من هست؟اصلا تو آنقدر مرا آدم حساب میکنی که همینطوربی

نهایت برمن باران عنایت ولطفت رابباری؟و من هی بگویم:بازهم تشنه ام.بازهم ببار.بازهم

بی حساب وبی شمار ببار

خدا بگذار کمی ناز کنم برایت.بگذار بگویم:آی آی!!!من تنها و بی کس ام.هیچ کس هوای

مرا ندارد.آی آی!!!! گرسنه ام.کسی از نان خودش که نمی گذردوبه من بدهد.

من فقط تورا می شناسم،خدا!!!! فقط تورا....


  • mohamad.jamal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">