ماییم و نوای بی نوایی ؛ بسم الله اگر حریف مایی


چند هفته پیش یکی از مسئولین گفته بود با زور وشلاق نمیتوان مردم را به بهشت فرستاد

                              ...اصلا روحانی مچکریم....


آیا فیلم هایی که در سینماهای ما پخش میشوند وترویج بدپوششی میکنن؛پارک آب وآتش در تهران ؛باندی،گروهی؛سازمان یافته شده است؟!؟!

خیلی از مکان های دیگه....مثل جاده شمال؛دانشگاه.... بگم پیام24 خرداد!!!!!!!!!!!!!



حجت‌الاسلام والمسلمین"غلامحسین محسنی اژه‌ای" دادستان کل کشور در شصت و سومین نشست خبری خود با خبرنگاران، گفت: در خصوص کسانی که فرهنگ ابتذال را ترویج می‌دهند و در کشور اسلامی برخلاف قانون، شرع و خواست ملت مسلمان بی عفتی را ترویج می‌کنند، متذکر می‌شویم که این کشور اسلامی است؛ مردم مسلمان هستند و قانون اجازه چنین کاری را به آنها نمی‌دهد.
 
وی ادامه داد: اگر آنها به اقدامات مجرمانه خود ادامه دهند، دستگاه‌های ذیربط با آنها برخورد می‌کنند.
 
دادستان کل کشور در ادامه تصریح کرد: از نیروی انتظامی که در این خصوص با جرایم مشهود برخورد می‌کند تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم اجازه ندهند کسانی فضای جامعه را بر هم بزنند به ویژه کسانی که به صورت باندی اقدام به اینگونه کارها می‌کنند برخورد شود.

وی همچنین اظهار داشت: دستگاه قضایی از اقدامات نیروی انتظامی قطعا حمایت می‌کند و به دادستانی‌های کشور هم سفارش شده که در صورت لزوم به عنوان مدعی العموم وارد شوند.

**برای افراد بدپوشش مجازات در نظر گرفته می‌شود



دادستان کل کشور در خصوص سوالی که قانون چه مجازاتی برای افراد بدپوشش و بدحجاب در نظر گرفته است و برای گروه‌هایی که به صورت باندی عمل می‌کنند عملکرد قانون به چه صورت است؟ گفت: وقتی که یک فرد صرفا بدحجاب است و از ناآگاهی به این عمل دست می‌زند و کارش نه باندی و نه گروهی است، احیانا بی مبالات است که در این مورد قاضی می‌تواند حکم صادر کند.
 
سخنگوی دستگاه قضا گفت: افرادی هستند که در این زمینه تذکر دریافت کرده‌اند اما جرم خود را تکرار می‌کنند یا در برخی موارد که حتی حکم صادر شده و مجازات شده‌اند، این افراد دوباره جرمشان را تکرار می‌کنند که در پاره‌ای از این موارد مجازات حبس و شلاق دارد.

وی در پاسخ به سوالی در این خصوص که آیا در زمینه جرایم سازمان یافته در مورد نوع پوشش قوه قضائیه حکم خاصی صادر کرده است، گفت: جرایم سازمان یافته پوشش بعضا در گزارش نیروی انتظامی قید می‌شود که جرم به صورت باندی بوده است، اما در مواردی که حکمی صادر شده باشد، حضور ذهن ندارم

  • mohamad.jamal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">