ماییم و نوای بی نوایی ؛ بسم الله اگر حریف مایی

ما مرده ایم نه شهدا؟!؟شهادت آغاز است نه پایان

همه میگن بهترین دوست انسان کتاب،ولی من میگم بهترین دوستان من شهدا هستن...

بدون شرح؟؟!!!!


شهید علی پرورش



سردار شهید علی پرورش که در نبردی ماندگار در 3 مردادماه 1390 در کردستان به افتخار شهادت نائل اومد ، آن هم پس از وصل نماز شب به نماز صبح و در نبردی دراماتیک و جسورانه که الحق تمامی فیلم های سینمایی جهان یارای برابری با آن چنان صحنه هایی را ندارند ...

در محاصره ی پژاکیون و در خطر افتادن جان همرزمان ....با جسارت خاص خود وارد مهلکه ای با پایانی شیرین چون شهادت شدن ، نجات جان همرزمان با نثار جان خویش نمودن ...با هلاکت چندین و چند نفر از تجزیه طلبان در نبردی نابرابر ، سه نفر به ده ها نفر ...


برادر شهید علی پرورش از این شهید چنین می گوید : زبان من برای سخن گفتن از شهید قاصر است .من و بقیه اعضای خانواده تا بعد از شهادت از مسئولیت و درجه شهید خبر نداشتیم و وقتی دوستان شهید از شجاعت ایشان به عنوان مسئول اطلاعات عملیات یگان ویژه صابرین تهران میگفتند باز افتخار میکردم که برادرم در اوج تواضع بود و ادعای دنیایی نداشت .همیشه ما را توصیه به نماز جمعه و جماعت می کرد و در صحنه بودن و اطاعت از ولایت . در ایام کودکی نماز خواندن را او به من یاد داد .



  • mohamad.jamal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">